Recuperacions de Ciències Naturals, Biologia i Geologia, Física i Química

Hola alumnes!

Aquest article va dirigit a tot l’alumnat que hagi de recuperar alguna de les assignatures següents:

• Ciències Naturals de 1r d’ESO
  • Física i Química de 2n d’ESO
  • Física i Química de 3r d’ESO
  • Biologia i Geologia de 3r d’ESO

Si has de recuperar alguna assignatura de les que hi ha a la llista anterior has de seguir les instruccions següents:

1. Hauràs d’anar a buscar el professor o professora responsable de l’assignatura que has de recuperar perquè et doni un dossier de recuperació. Aquest dossier et permetrà repassar per l’examen de recuperació que tindrà lloc a inicis del 2023 (ja actualitzarem el calendari d’exàmens de recuperació més endavant). Els/Les professors/es de cada assignatura són els següents:
        1. Ciències Naturals de 1r d’ESO: Sandra Holgado
        2. Física i Química de 2n d’ESO: Sergio Muñoz
        3. Física i Química de 3r d’ESO: Clàudia Tallero
        4. Biologia i Geologia de 4t d’ESO: Albert Naya
  2. És obligatori fer el dossier per poder presentar-se a l’examen de recuperació. El dossier conta un 30% de la nota recuperada. Tens temps per fer-lo durant les vacances de Nadal i el límit per entregar-ho és el 13 de gener. Si no l’entregues fet, o directament no l’entregues, no tens dret a assistir a l’examen de recuperació. Per tant, és molt important que el facis i l’entreguis al professor o professora de la teva assignatura.
  3. Rebràs el dossier corregit i podràs anar a l’examen de recuperació, el qual conta un 70% de la nota recuperada.

Qualsevol dubte que tinguis pregunta’l al professorat de ciències de l’institut. Teniu els dossiers aquí penjats per si no heu pogut trobar als professors o professores de la vostra assignatura.

Dossier_1r_ESO_CN

Dossier_2n_ESO_FQ