Serveis digitals

L’oferta de serveis digitals constitueix un element molt important de l’engranatge d’un centre educatiu. En aquest centre, els més rellevants són els següents:

Moodle de centre. Es tracta d’un entorn virtual d’aprenentatge molt complet de programari lliure.

Entorn de google. El centre proporciona a tot l’alumnat una adreça de correu electrònic i accés a totes les aplicacions educatives incloses en l’entorn virtual de Google.

Ieduca. És una aplicació que ajuda a professorat, famílies i alumnat a fer un correcte i comunicatiu seguiment de l’activitat acadèmica, així com un element de comunicació entre docents, docent i alumnat i docents i famílies.

L’estudi del Picasso. És el canal de ràdio de l’institut.

Canal de youtube. És un dels principals elements de comunicació de les activitats que es realitzen a l’institut.

Xarxes socials. Pots seguir el dia a dia de l’institut a Twitter, Instagram i Facebook. A més, pots subscriure’t al nostre web mitjançant correu electrònic i Telegram.