SIEI

Quan obriu la porta de l’aula de la SIEI us trobeu una classe diferent de les demés. Es respira un aire diferent, amb més tranquilitat i armonia, sembla com si el temps s’aturés per un moment.
Segur que tothom, en algún moment de la seva escolaritat, s’ha trobat que li costava una assignatura, un tema que es resistia més o simplement una mala època d’aquelles que sembla que no s’acaben mai. En tots aquests moments  t’hagués agradat tenir un espai on les coses són més fàcil de portar. O bé que el temps no és tant ràpid i es pot entendre el que un explica. Et doncs compte que estàs jugant però el mateix temps has après aquella idea que et costava entendre.
Doncs l’aula SIEI el que intenta  és ajudar als alumnes en tots aquest aspectes perquè no siguin un obstacle en el seu camí cap a l’aprenentatge.
Us esperem!!!