Estudis

L’oferta formativa de l’institut Pablo Ruiz Picasso inclou des de primer de l’ESO fins a segon de Batxillerat.

L’ESO es caracteritza per diferents itineraris de matèries optatives segons els nivells, de primer a tercer d’ESO. A partir de quart, l’alumnat es divideix en tres itineraris diferents segons els quals cursen matèries optatives destinades a assolir uns coneixements més concrets, encaminant ja a l’alumnat cap a la formació postobligatòria.

El batxillerat de l’institut Pablo Picasso és molt complet, ja que presenta les tres línies principals de batxillerat: humanístico-social, científico-tècnic i artístic (escènic i plàstic).

En aquestes pàgines es pot trobar informació rellevant per a cadascun dels nivells de forma personalitzada.

• llibres de text i lectures obligatòries
  • matèries optatives
  • treball de recerca
  • Projectes

Batxillerat

• llibres de text i lectures obligatòries
  • Matèries optatives segons modalitats.