ELS NOUS MURALS DE L’INSTITUT

Aquest últim trimestre del curs, els alumnes de 1r Bat artístic han fet tres murals mostrant, per una banda, una mirada diferent, i amb humor, sobre l’ecologisme. També fent una denúncia contra la violència masclista i reivindicant els drets de les dones. I finalment un grafit contra l’lgtbi+fòbia.

Al principi del trimestre, per començar a treballar el tema, vam rebre la visita del grafiter Enric Font, que ens va mostrar el seu treball i ens feu un recorregut molt interessant sobre el grafit a Barcelona. Vam visitar molts grafits de Poblenou i d’altres indrets i en férem un recull fotogràfic. També ens vam interessar pel treball de la fotògrafa Martha Cooper, que és una pionera en la valoració d’aquesta forma d’art als seus orígens. El següent pas ja era començar a preparar les nostres peces.
 A les fotos podeu veure l’evolució del treball, des dels primers dibuixos a les parets recent emblanquinades fins al resultat final. La veritat és que tothom que els veu, reconeix la bona feina que han fet els nostres alumnes i jo n’estic molt content del seu treball. Us animo a que hi passeu, pareu una estona i us els mireu amb detall, gaudireu d’una feina ben feta.
Rafel Verdejo
Professor de Visual i Plàstica

1. Unknown

Heu treballat molt i molt bé. Es nota la vostra dedicació i la motivació…potser el Rafel té molt a veure…Ànim perquè vosaltres feu el Picasso