Vacunem la Terra

Des de l’any 1974, cada 5 de juny, se celebra el Dia Mundial del Medi Ambient. Aquesta data assenyalada va ser instaurada per les Nacions Unides amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la degradació del medi ambient produïda pel desenvolupament de la nostra espècie. També vol fomentar la cerca de solucions per lluitar contra problemes greus com l’escalfament global, la contaminació dels oceans i de les reserves d’aigua dolça, la destrucció dels hàbitats o la pèrdua accelerada de biodiversitat.

En aquest sentit, un total de 40 alumnes de l’ESO han participat a la campanya de les Escoles Verdes “Vacunem el Planeta”. Cadascun/a dels/les alumnes s’ha fet una fotografia amb un cartell on mostra una acció que ha realitzat per millorar el medi ambient durant aquests mesos de confinament. En el següent mural es mostren algunes de les més originals.

Esperem que amb accions com aquestes posem el nostre petit gra de sorra per ajudar a fer un món millor i mediambientalment més sostenible.