Premis Liven 25 aniversari

Divendres 4 de maig va tenir lloc al Pavelló de Suècia de Berga l’acte de celebració del 25 aniversari i clausura dels premis literaris Liven Zanuy.

Tots els primers premis de totes les categoria d’aquests 25 anys van ser convocats (18 del Pere Fontdevila!) i se’ls va donar un exemplar amb el recull de totes les obres premiades. A més a més el jurat va seleccionar la millor obra d’aquests 25 anys de cada categoria. L’Aida Zumajo Flores, exalumna del Pere Fontdevila, ha estat guardonada amb el millor treball de poesia en la 1a categoria (cicle superior de primària i primer cicle d’ESO).

Així mateix l’acte també va fer un reconeixement a totes les persones que han format part de l’organització i han estat membres del jurat en aquests 25 anys, entre ells diversos professors del nostre institut.

Des del Pere Fontdevila donem les gràcies a tots aquests anys d’impuls a la literatura berguedana escolar per part de l’empresa Liven.