Inici d’activitats esportives

Properament s’iniciaran les activitats d’esports. Aquestes es podran realitzar durant tots el curs. Els esports proposats són : Futbol Femení/ Masculí, Bàsquet Femení/ Masculí, Voleibol, Acrosport, Tennis, Tennis Taula i BTT/Trial que es duran a terme els dimecres, dijous i divendres de cada setmana. Alguns caps de setmana hi haurà les competicions de cada esport i Cross.
Per poder participar en les activitats esmentades anteriorment cal omplir una inscripció i fer un pagament únic de 40€ si ets soci de l’AMPA o de 45€ en cas contrari.
Per altra banda, es realitzaran diverses activitats de pati durant tot el curs. Les activitats proposades per aquest 1r Trimestre són: Mutombo, Bàsquet, Voleibol 6×6 i Petanca. Aquestes estan organitzades de manera que a cada pati hi hagi programada una activitat. Per poder-hi participar s’ha d’entregar una inscripció on haurà de constar el nom de l’equip i de cada jugador i també l’activitat en què es vol participar. En diferència a les activitats extraescolars, les activitats de pati són gratuïtes.
Us enllacem el full d’inscripció per a les activitats extraescolars i els seus horaris i també les normes juntament amb les inscripcions de cada activitat de pati.
Per qualsevol dubte poseu-vos en contacte amb el vostre professor d’Educació Física o podeu adreçar-vos a un dinamitzador d’esports del centre.