El torneig de volei bat el seu rècord

El proper dimarts, dia 6 d’octubre, comença el torneig de volei que és jugarà cada dimarts, dimecres i divendres de 10:00 a 10:20 i de 12:20 a 12:40 (hores d’esbarjo).

Els encarregats d’organitzar el torneig són els dinamitzadors de 4t d’ESO (coordinadors i responsables del torneig) amb el suport del professor d’educació física. Diuen que el torneig no seria possible sense la l’ajut dels dinamitzadors de 3r; els quals faran la funció d’arbitratge a tots els partits. Una funció que, segons asseguren els coordinadors del torneig, no és gens fàcil ja que demana estar present en tots els partits.

Els coordinadors expliquen que en l’edició anterior només hi van participar sis equips, per aquest motiu, la previsió de participants per aquest any era la mateixa. Només han deixat una setmana perquè els alumnes poguessin fer els seus equips i completessin la inscripció; i just tres dies abans de finalitzar aquest plaç, s’han vist obligats a tancar-lo per la gran quantitat d’equips inscrits. «Hem hagut d’augmentar les places del torneig més del doble del que ens havíem plantejat inicialment. Calculaven que participarien uns 20 jugadors, però enguany s’han inscrit més de 70 alumnes» afegeixen. Valoren molt positivament aquest gran increment de participació i estan segur que, si tothom posa les ganes que s’estan demostrant com fins ara, el torneig serà tot un èxit!

volei