Visita d’obres amb Fina Lladó de Serviobres Queralt

Aquesta setmana els alumnes del projecte Up Berguedà han pogut fer una visita d’obres a l’edifici que està aixecant Serviobres sobre la farmàcia Guixé de l’Avinguda Catalunya de Gironella. Equipats d’armilla i casc en grups de 10, han pogut veure com es construeix un edifici de pisos i han pogut parlar amb la Fina Lladó que els ha encoratjat a formar-se en aquest sector ja que hi ha moltes oportunitats de futur per a perfils diversos. Els alumnes han pogut observar i parlar amb diversos professionals: arquitectes, arquitectes tècnics, paletes, electricistes, instal·ladors de pladur… I els ha cridat l’atenció que també hi havia força personal femení, demostrant que hi ha oportunitats per a tothom.
Moltes gràcies a l’empresa per oferir-nos aquestes activitats pràctiques de formació.