Finestra oberta a la saviesa

La Finestra oberta a la saviesa va tancar el projecte amb un dinar especial, el divendres 2 de juny. L’alumnat va preparar el menjar per compartir un àpat amb la seva parella de conversa, el professorat implicat, dues persones voluntàries i tres més de l’equip de Serveis socials de l’Ajuntament de Gironella que han col·laborat en la promoció del projecte i van contribuir en una part del dinar, a més del suport logístic per realitzar la jornada. Després del dinar es va obrir al públic per presentar el projecte i en un espai lúdic es va interactuar entre alumnes, avis, familiars i veïns i veïnes. Per finalitzar l’acte, quatre alumnes voluntaris i voluntàries ens van obsequiar amb un moment màgic, interpretant dues cançons, a dues veus amb acompanyament de piano i guitarra.
Aquest projecte ha consistit en establir un vincle comunicatiu entre un grup de joves de 4t d’ESO i algunes persones grans del municipi que viuen soles. Les converses s’han fet en format on line a la biblioteca de Gironella.
La valoració dels joves i de les persones grans ha estat molt positiva ja que ha aportat a les dues parts un espai de confiança, comunicació, solidaritat, amor, empatia…
Les persones implicades coincidim que ens agradaria repetir aquest projecte en el proper curs i ja compliria la tercera edició.