Sortida al castell de Cardona

IMG-20151126-WA0001El 13 de novembre amb els alumnes de 4t. A, B i 1r. de batxillerat Social vam anar al Castell de Cardona, sortida realitzada per l’assignatura de Ciències Socials i Història del món Contemporani.

En aquesta sortida ens van explicar la història del Castell de Cardona, durant l’edat mitjana i moderna. Els alumnes van poder fer preguntes a les guies i visitar les instal·lacions del castell. Va ser una sortida enriquidora pel fet d’apropar la història als alumnes de secundària i batxillerat.