1r i 3r premi “No a la violència de gènere”

El grup de 4ESO format per Gerard Cabana, Pol Jódar, Júlia Malé, Elena Raya, Alba A.Simon i Judit Solé han obtingut el 1r premi comarcal del concurs de vídeo “Nosaltres també diem NO a la violència de gènere” organitzat per l’Ajuntament de Berga i el Consell comarcal del Berguedà. Podeu veure el seu treball, “Canviem-ho!”

També han obtingut premi, el 3r, els alumnes Sara Alarcón, Eloi Carmona, Laia Bonache, Alejandro Medina i Tània Sotomayor amb el treball “Atura-ho”.
Podeu veure tots els treballs presentats pels alumnes de 4ESO del nostre institut.