Campionat d’Scrabble

Sis parelles de 1r d’ESO de l’institut han participat al primer Campionat d’Scrabble escolar en català que ha tingut lloc a Berga aquest passat dijous 28 d’abril.
Ha estat una jornada molt lúdica i didàctica, en què l’alumnat seleccionat ha pogut demostrar la seva destresa a l’hora de jugar amb les paraules de la nostra llengua en un total de tres rondes.
Totes les parelles han obtingut una molt bona posició en el rànquing final; de fet, una de les parelles ha aconseguit situar-se entre les deu primeres i, per tant, participarà a la propera fase del campionat que, aquesta vegada, se celebrarà a Barcelona.
El més important ha estat que han gaudit de l’activitat i l’han sabuda aprofitar al màxim. Enhorabona.