Responsabilitat social de la cooperativa.

El 12 de juny es va fer lliurament a la Creu Roja de Gironella del donatiu estipulat al estatuts de la cooperativa Red Forest dels alumnes de 4t d’ESO d’enguany. La tècnica d’intervenció social del Berguedà, Anna Ribera, va venir a recollir-lo i va fer una petita explicació a tot l’alumnat de 4t dels projectes que duu a terme Creu Roja a la nostra comarca. La cooperativa forma part d’un projecte educatiu europeu (EJE Valnalón) i el seu coordinador, Javier Vallina, també va felicitar els alumnes per la tasca desenvolupada durant tot el curs.