Regulació de l’ús del mòbil

Demanem que els alumnes no portin el mòbil al centre i, en el cas de portar-ne, no el podran fer servir dins el recinte de l’institut.

a) Com a norma general, els telèfons mòbils no podran utilitzar-se en tot el centre (patis i passadissos inclosos) ni estar a la vista.

b) El telèfon mòbil, en cas que l’alumnat el porti al centre, ha d’estar apagat i correctament desat (no pot estar a la vista, ni sobre la taula….).

c) Ocasionalment, els mòbils podran ser utilitzats amb finalitats pedagògiques sempre amb l’autorització i supervisió del professorat.

d) No hi ha cap urgència que justifiqui la utilització del telèfon mòbil al centre. La comunicació amb l’institut és fàcil i immediata i, en cas de necessitat, es permetrà a l’alumnat trucar des de consergeria.

e) L‘institut no es farà responsable de la pèrdua, desperfectes o robatoris de cap aparell electrònic (mòbil, ordinadors personals, etc….) que l‘alumnat porti al centre.

f) L’incompliment d’aquesta norma implica l’aplicació d’una mesura disciplinària concretada en les NOFC (Normes d’Organització i Funcionament del Centre) aprovades pel Consell Escolar amb data 04/09/2023 i publicades a la web de l’institut.