TORNEM A CONNECTAR-NOS EL 14 D’ABRIL (CICLES)

INFORMACIÓ CICLES        Document PDF – CICLES

Benvolgudes famílies i alumnes,

Esperem i desitgem que estigueu totes i tots bé.

Des de les tutories ens hem posat en contacte amb pràcticament tots vosaltres per veure com estàveu i com us anava tot. En aquests moments tan complicats i plens d’incertesa, el que més compta és estar i sentir-se bé.

Avui divendres estem enviant als correus @inspereborrell.cat de les vostres filles i fills els informes de la 2a avaluació en pdf (els butlletins del cFEMN es van repartir abans del tancament i els alumnes ja els tenen). El confinament es va iniciar quan tot just acabàvem el 2n trimestre. El professorat hem estat treballant virtualment per introduir i comprovar les qualificacions i els comentaris del butlletins i ens hem reunit per videoconferència en diverses ocasions. Malgrat que els butlletins no són oficials (falta la signatura del tutor/a i el segell centre), us els avancem per aquest mitjà.

Com aneu veient, les dates del confinament han anat variant força i a dia d’avui tampoc sabem quan podrem tornar a la normalitat. És per això que les instruccions que rebem van canviant per tal d’adaptar-nos a la situació de la millor manera possible. Al nostre institut aquest curs havíem engegat la plataforma Google Classroom i havíem assignat una adreça de correu electrònic amb el domini de l’institut a cada alumne/a i professor/a. Durant aquestes setmanes hem anat contactant als alumnes als seus correus electrònics @inspereborrell.cat i els diferents professors/es els han anat proposant tasques per fer i lliurar per la plataforma Classroom o per correu electrònic, principalment. Aquestes tasques, seguint les indicacions del Departament d’Educació, no eren obligatòries ni avaluables, tot i que sí recomanables. En algun nivell hi ha hagut molta participació i en altres nivells ens hem trobat una resposta molt passiva d’una part de l’alumnat.

Evidentment, res pot substituir les classes presencials, però vist que la situació actual encara s’allargarà un temps, hem de seguir endavant. Després de Setmana Santa i segons ens ha comunicat el Departament d’Educació, començarà oficialment el 3r trimestre i canviarà el plantejament i l’organització de les activitats que es proposin.

Quant a Cicles Formatius, hem rebut noves indicacions de com procedir amb la Formació en Centres de Treball (FCT). Hi haurà una proposta per a cada alumne/a, per tant el tutor/a es posarà en contacte amb cadascú per comunicar-li-la. A més, es proposarà als alumnes fer videoconferències utilitzant el Google Meet (dins la plataforma Classroom) un cop a la setmana amb cada professor/a i amb el tutor/a perquè puguin fer consultes i comunicar-s’hi més directament. Després de Setmana Santa els alumnes rebran aquest horari per correu.

A partir del 14 d’abril ens arribaran més instruccions. Si cal que us complementem o actualitzem alguna de les informacions i instruccions que us estem enviant avui, ho farem mitjançant el correu @inspereborrell.cat de les vostres filles i fills, comunicats que rebreu a l’app (Comunicapp – Edugestió) i la pàgina web del centre.

Si teniu qualsevol dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb els vostres tutors/es als seus correus @inspereborrell.cat que us van enviar per Comunicapp i per correu electrònic i us ajudarem en tot el que puguem. Per a qualsevol gestió administrativa, podeu enviar un correu a administració@inspereborrell.cat (tot i que els tràmits administratiu actualment estan suspesos). Per respondre aquest correu no contesteu a aquesta adreça, envieu els vostres missatges als tutors/es.

Utilitzeu la web de l’institut, l’app Comunicapp (Edugestió) i els correus @inspereborrell.cat dels alumnes com a eines habituals de consulta i informació oficial.

Gràcies per la vostra col·laboració, la predisposició i comprensió en aquesta situació en què ens trobem, entre tots ho farem tot i ens en sortirem.

Amb el desig que tothom estigui bé de salut, fins aviat.

Equip de professorat de l’INS Pere Borrell