INTERCANVI LINGÜÍSTIC-CULTURAL CATALUNYA-QUEBEC

L’ Institut Pere Borrell participa per segona vegada consecutiva al Programa d’Intercanvi lingüístic Catalunya-Quebec. Aquest programa es regeix en virtut del Conveni de col•laboració signat el 13 de gener de 2013 entre el Departament d’Ensenyament i l’entitat educativa oficial, Éducation Internationale, del Quebec. Enhorabona, doncs, al Departament, per aquesta iniciativa  que consisteix en l’ intercanvi d’alumnes quebequesos per estudiar durant tres mesos a Catalunya i poder desenvolupar les seves competències en espanyol i la seva iniciació al català  i d’alumnes catalans al Quebec durant tres mesos més per desenvolupar les seves competències en francès.

LÉA GRENIER I TEIA TORRENT

El dia 10 de setembre va arribar a Catalunya l’alumna quebequesa Léa Grenier. Estarà al nostre centre fins al dia 2 de desembre compartint aules i experiències amb els nostres alumnes. Durant aquests tres mesos la Léa Grenier estarà vivint amb la família de la nostra alumna seleccionada, la Teia Torrent Bragulat, la qual començarà la seva experiència al Quebec el dia 13 de gener fins al 8 d’abril.

AMB ELS ALUMNES DEL BATXIBAC