Col.laboració Sant Jordi (comunitat educativa)

Benvolgudes famílies,

Ens agradaria comptar amb la vostra col.laboració per a la diada de Sant Jordi. Amb l’objectiu de promoure la lectura, l’expressió i les arts en general; així com la participació activa dels alumnes al centre, aquest dia es realitzaran diferents concursos i activitats a l’Institut entre les 10.50 i les 15 h a l’ESO i entre les 13 i les 15 h al Batxillerat.

Es farà una xocolatada per a tots els alumnes d’ESO que s’anirà servint al llarg del matí, i també es faran diversos tallers a cada curs. A més, es celebraran els lliuraments dels premis dels concursos, als que poden presentar-se voluntàriament els alumnes:

• Concurs de cal.ligrames (1r i 2n ESO).
  • Concurs de fotografia matemàtica (tots els cursos).
  • Concurs de dibuix de dracs (1r i 3r ESO).
  • Concurs de haikus (3r ESO).
  • Concurs literari de narració i poesia (4t ESO i Batxillerat).
Seria molt positiu que, si voleu, les famílies col.laboreu en:
  • Preparant i repartint xocolata.
  • Com a membres dels tribunals dels concursos
  • Presentant algun dels lliuraments de premis d’algun curs.
  • Lliurant un dels premis a cada curs.
  • Fent alguna lectura o actuació musical en algun dels lliuraments de premis.
  • Realitzant algun taller relacionat amb arts plàstiques, lectura, intercanvi de llibres, escriptura, etc.

Aprofitem també per demanar-vos que, si algú té una botiga o negoci i pot fer alguna aportació que puguem fer servir com a premi, seria molt benvinguda (per exemple, un xec per bescanviar per material escolar, llibres o altres, un tiquet per a un menú, entrades al cinema, etc.).

En cas d’estar interessats en col.laborar, poseu-vos en contacte amb el centre per e-mail al b7005741@xtec.cat o bé per telèfon al 972884642 (demaneu per algú de l’equip directiu).

Cordialment,

Professors i professores de l’INS Pere Borrell