TRANSPORT ESCOLAR 20-21

busPer sol·licitar servei i els ajuts de transport escolar per al curs vinent, ho heu de fer al Consell Comarcal. Podeu consultar la informació que teniu a continuació, accedir a aquest enllaç o als documents que us hem adjuntat per confirmar i per formalitzar la matrícula per al curs 2020-21.

TRANSPORT ESCOLAR CURS 2020-2021

Es pot sol·licitar el servei de transport escolar del curs 2020-2021. També es poden demanar els ajuts econòmics pel transport escolar del curs 2020-2021

COM REALITZAR LA SOL·LICITUD:

1. PRESENCIALMENT:

– De 9 a 13:30 h al Local de Joventut del Consell Comarcal de la Cerdanya. Plaça del Rec, 5. 17520 Puigcerdà. Tel. 972884884

– PDF omplert de la sol·licitud que correspongui i que us podeu descarregar des del següent enllaç: http://www.cerdanya.cat/index.php/ajuts

– Documentació requerida en cada sol·licitud

2. TELÈMÀTICAMENT DES DE LA SEU ELECTRÒNICA

– Per fer aquest tràmit és necessari de disposar certificat digital: IdCat Mòbil; IdCAT; DNIe; CL@ve, o d’altres

INSTRUCCIONS PER OBTENIR L’IdCat mòbil

– Heu d’omplir la instància genèrica que trobareu a la Seu Electrònica de la web del Consell Comarcal de la Cerdanya: INSTÀNCIA GENÈRICA

–  PDF omplert de la sol·licitud que correspongui i que us podeu descarregar des del següent enllaç: http://www.cerdanya.cat/index.php/ajuts

– Adjuntar la documentació requerida en cada sol·licitud

imatge RUTES DE TRANSPORT ESCOLAR CURS 2019/2020  (rutes 20/21 per confirmar)

El Consell Comarcal de la Cerdanya té la delegació de competències en matèria de menjador i transport escolar.

Així, el Consell Comarcal de la Cerdanya gestiona el transport i el menjador de tots/es els/les alumnes de la comarca que en el seu municipi no tenen centre escolar i per tant s’han de desplaçar a altres municipis. Aquests/es, tenen la gratuïtat tant del transport com del menjador escolar. Els/les alumnes que cursen estudis no obligatoris també poden utilitzar el transport escolar pagant 2 € al dia. Per tal de tenir el control dels/les alumnes que es desplacen es proporcionen els carnets de transport. D’altra banda, també es donen ajuts de menjador per aquells/es alumnes que no gaudeixen de la gratuïtat de menjador. Es gestionen 12 rutes de transport escolar, més la ruta que reuneix un cop per setmana les escoles rurals d’una mateixa zona. En cada ruta hi ha un/a acompanyant per tal de poder controlar i fer complir les pautes de comportament.

Contacte: recepcio@cerdanya.org – Tel. 972 88 48 84