Sant Jordi 2019

Benvolguts,

La diada de Sant Jordi d’aquest 2019 ha tingut com a objectiu promoure la lectura, l’expressió i les arts en general; així com la participació activa dels alumnes al centre, aquest dia on s’han realitzat diferents concursos i activitats a l’Institut entre les 10.50 i les 15 h.

S’ha realitzat una xocolatada per alumnes d’ESO, teatre a Batxillerat a càrrec del teatre jove de Bellver i també diversos tallers a cada curs.

A més, dels lliuraments dels premis dels concursos d’enguany:

– Concurs en grup de rap en català i castellà (1r ESO)
– Concurs de dibuix de dracs (1r ESO)
– Concurs en parelles còmic “Un altre Sant Jordi és possible” (2n ESO)
– Concurs en parelles tira còmica en català (2n ESO)
– Concurs de poesia dibuixada (3r ESO)
– Concurs d’il·lustració “Un altre Sant Jordi és possible” (4t ESO)
– Concurs literari de narració i poesia (4t ESO; Batxillerat i Cicles)
– Premis de la Gimcana fotogràfica TEI (1r i 3r d’ESO)
– Premis de la Gimcana esportiva TEI (1r i 3r d’ESO)
– Premis al millor projecte ENERGIA (2n d’ESO)

Agraïments a tota la gent de la comunitat educativa que ha fet possible aquesta diada de Sant Jordi. Especialment les col·laboradores en entregues de premis i tribunals: Sònia Domingo. Regidora d’educació. Aj. Puigcerdà, Lídia López, Susanna Sánchez, Manel Figueres, Marc Torrent (Ampa), Roser Casellas. Regidora de Cultura. Aj. Bolvir.

També un fort agraïment a les famílies i entitats que han donat obsequis per als premis de Sant Jordi: Consell Comarcal (col·laboració i premis diversos) Turisme Cerdanya, Ajuntament de Puigcerdà – 14 tiquets pel taller d’arts i Tasses, més 6 llibres d’en Pere Borrell i altres per al centre. Llibres d’en Manel Figueres obsequiats pel mateix autor. 2 entrades al Parc d’Aventura de la Molina. Circuit Blau (Altitud extrem). 2 xecs regal per passejar en carro (per a 4 persones cadascun) (Hípica Prullans). Tina de l’Estètica Bellver – Lot productes estètica, Xarcuteria Rolland – 1 lot de productes alimentaris, Club Pyrene – 30% descompte en una plaça Colònies d’Estiu. Automatismes Puigcerdà JMB 2 Boc”n”roll. Botiga LEGEND Puigcerdà, 5 xecs de 20€ de descompte bescanviables a la botiga de roba. Joventut Puigcerdà, 14 bosses, 6 carregadors bateria de mòbil i 13 llibretes. 20 dobles entrades al cinema de Puigcerdà, obsequi de l’AMPA Ins Pere Borrell.

Agraïment especial per al teatre jove de Bellver en la representació de la seva obra, “maletes”.

Moltíssimes gràcies per fer-ho possible! (més informació, fotos a l’instagram del centre)

Cordialment,

Professors i professores de l’INS Pere Borrell