Jornada INS.net

Benvolguts pares i mares,
✳️
Divendres 12 d’abril, aprofitant la vigília de les vacances, els alumnes viuran un dia diferent a l’institut: dins de l’horari habitual, faran la jornada INS.net, en què deixaran de banda les classes habituals per realitzar una sèrie d’activitats relacionades amb la neteja, el civisme i el reciclatge dels residus.
✳️
Les activitats, per on aniran passant tots els cursos d’ESO, seran variades: conferències, una marató fotogràfica, la neteja a fons d’una zona del pati i de l’aula pròpia, pintura d’algun espai i visionat d’un vídeo realitzat per la comissió, tot amb l’objectiu de conscienciar l’alumnat sobre la necessitat de tenir cura de l’entorn escolar i donar-li recursos per aconseguir-ho. ✅
La jornada finalitzarà amb el visionat de les fotos de la marató i amb una reflexió sobre la jornada.

Tenint en compte que han de netejar i pintar, seria bo que portessin ROBA VELLA i, a ser possible, GUANTS DE JARDÍ. ✅
L’institut proporcionarà GUANTS DE LÀTEX per a la neteja de les aules, que podran reutilitzar al llarg de la jornada.

Esperem que la jornada sigui tot un èxit. Rebeu una salutació cordial,
La Comissió d’Activitats de l’INS Pere Borrell