Intercanvi Catalunya-Quebec amb acollida de dues alumnes

L’INS  PERE BORRELL  participarà per quart any consecutiu en l’ intercanvi  Catalunya-Quebec i acollirà dues alumnes del Quebec.

Ens plau comunicar que per quart any consecutiu l’INS PERE BORRELL participarà en l’ intercanvi lingüístic Catalunya–Quebec promogut pels departaments d’ensenyament català i quebequès.

Enguany dues alumnes de 4t d’ESO, la Maria Planella Obach i la Clàudia Rodríguez Capdevila han estat seleccionades per participar en aquest Programa d’Intercanvi durant el curs 2019-2020.

Al mes d´abril van tornar del Quebec l´Anna i la Núria, i cal dir que aquest tercer intercanvi ha funcionat tan bé com el primer i el segon  i les dues alumnes agermanades han viscut una de les millors experiències de la seva vida.

Dues estudiants quebequeses, la Christine i  la Charlotte vindran al nostre centre durant el primer trimestre del curs vinent i la Maria i la Clàudia  aniran al Quebec durant el segon trimestre per perfeccionar el seu francès i viure en una cultura i una família diferent. És una experiència que va més enllà de perfeccionar un idioma i aquests tres anys de participació ho han demostrat. Enhorabona a totes dues!