INFORMACIÓ LAVABOS INSTITUT

Informació sobre el funcionament d’ús dels lavabos d’alumnes

Benvolgudes famílies,

Us informem que hem posat portes a les entrades dels lavabos d’alumnes de tots els pisos i que, des d’ahir, quan els alumnes necessiten fer-ne ús, han de demanar la clau al professor/a.

Aquest canvi de funcionament ha estat motivat per l’estat en què ens hem anat trobant els lavabos al llarg del curs. Diàriament, hi ha hagut incidents de vandalisme (lavabos embossats amb rotllos de paper higiènic sencers i altres desperfectes) i de manca greu d’higiene (sembla que l’alumnat té problemes seriosos a l’hora d’identificar el lloc on fer les seves necessitats). Desitgem que, amb aquest canvi de funcionament, puguem garantir als nostres alumnes el seu dret a fer les seves necessitats en espais nets.

Esperem que els alumnes no tinguin aquest comportament als lavabos de casa, però voldríem aprofitar per demanar-vos que feu una petita reflexió amb els vostres fills i filles sobre la importància de respectar els espais comuns i de contribuir a mantenir-los nets.

Moltes gràcies,

INS Pere Borrell