ACTUALITZACIÓ Previsió funcionament del centres en cas de nevades per a DIJOUS 23/1/20

Benvolgudes famílies i alumnes,

L’Ajuntament ens ha comunicat que es preveu que demà dijous 23 de gener hi haurà servei de transport escolar. Si és així, el centre estarà obert i es faran classes. Us recordem que la decisió de romandre obert o tancat el centre recau en l’alcalde del municipi i, per tant, us recomanem que consulteu els canals informatius de l’Ajuntament i del Consell Comarcal.

En cas que el servei de transport escolar es vegi afectat per les possibles nevades d’aquesta nit, actualitzarem la informació sobre l’obertura i el funcionament del centre a la pàgina web demà al matí. El transport escolar comunicarà, si escau, les possibles incidències directament als usuaris de les línies afectades. En cas que no trobeu informació a la pàgina web, vol dir que tot transcorre amb normalitat.

Cordialment,

Direcció INS Pere Borrell