Formulari famílies – etapa inusual COVID19

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vosaltres per saber com han viscut els vostres fills/es l’aprenentatge telemàtic (molt autònom i nou per a l’alumnat) en aquesta etapa tan inusual provocada per la COVID19 al següent formulari.

Les vostres respostes ens seran d’ajuda per preparar un possible pla de contingència per al curs vinent, en cas de confinament total o parcial, i també si s’ha de combinar el treball presencial i telemàtic al centre.

Aquest període ha estat molt dur i difícil per a tothom i ha posat a prova la nostra capacitat d’adaptabilitat, de gran importància per poder fer front a tots els imprevistos amb els quals ens podem anar trobant. Donem les gràcies a famílies, alumnat i professorat per l’esforç i la dedicació, ja que entre tots ens n’hem pogut sortir.

Fins aviat,

Atentament,