Diada Sant Jordi 2018 (activitats i concursos)

Benvolguts,

La diada de Sant Jordi d’aquest 2018 ha tingut com a objectiu promoure la lectura, l’expressió i les arts en general; així com la participació activa dels alumnes al centre, aquest dia on s’han realitzat diferents concursos i activitats a l’Institut entre les 10.50 i les 15 h a l’ESO i entre les 13 i les 15 h al Batxillerat.

S’ha realitzat una xocolatada per a tots els alumnes d’ESO, i també diversos tallers a cada curs.

A més, dels lliuraments dels premis dels concursos

Agraïments a tota la gent de la comunitat educativa que ha fet possible aquesta diada de Sant Jordi. Especialment les col·laboradores Marta Roca, Marga garcia, Meritxell Garcia, Roser Porras, Susana Porta, Olga Farré, Francesca Llos i l’AMPA. i també un fort agraïment a les famílies i entitats que han donat obsequis per als premis de Sant Jordi: lot cosmètica d’higiene personal de “l’Estètica Bellver”, 1 menú familiar de “el bon gust“ de Llívia, cistella d’embotits de la “Xarcuteria Rolland”, 3 targetes del 5% de descompte en jocs del “Màgia de Tinta”, 7 Xecs regal en 20€ per a la botiga de roba “Legend”, un buff polar “Desnivell”. Cercle Aventura: Dessuadora indi’s club, 20% de descompte en un lot frontal “Intersport”. Obsequis de l’ajuntament de Puigcerdà: 6 llibres d’en Pere Borrell, 6 tasses de Puigcerdà i 8 xecs de 4 hores al taller d’arts. Joventut: 18 bosses-motxilla amb “boc&rolls”, auriculars i llibretes. Dinars al mirador per grups a l’aula-restaurant del CFGM de Cuina de l’INSTITUT. L’AMPA: amb 48 Xecs de 10 € bescanviables per un llibre.

Moltíssimes gràcies per fer-ho possible! (més informació, fotos a l’instagram del centre)

Cordialment,

Professors i professores de l’INS Pere Borrell