CURSA SOLIDÀRIA

El passat divendres 26 d’Octubre, i per primer cop, l’institut va participar a la Cursa Solidària contra la Leucèmia infantil organitzada per l’ONG “Unoentrecienmil” dins el marc de la iniciativa ‘La Vuelta al cole’. Més de 600 alumnes i personal docent van correr uns 600 metres per solidaritzar-se i recollir fons per a la investigació d’aquesta greu malaltia, afegint-nos així al més de centenar d’escoles i institut de tot l’estat que també hi participe des de fa ja 4 anys.

Tots els participants han fet una aportació econòmica mínima d’un euro per l’entrega del dorsal.

La cursa ha comptat amb la participació de totes les classes, des de 1r fins a 4t Eso, i també dels alumnes de Batxillerat, Cicles Formatius i d’alguns professors.

La recaptació final ha arribat als 880€ i és per això que un cop més volem agraïr-vos a tots les vostres aportacions. Tanmateix volem agraïr la feina i el suport dels alumnes del CAFEMN, famílies i equip docent, l’ajuntament (servei esports), els cossos de seguretat i els dels serveis d’assistència mèdica.

Us recordem que l’import recaptat anirà destinat a finançar una beca per a la investigació de la leucèmia infantil que la Fundació Unoentrecienmil atorga anualment des de l’any 2014.