Col.laboració Sant Jordi 2019 (comunitat educativa)

Benvolgudes famílies,

Un any més ens agradaria comptar amb la vostra col·laboració per a la diada de Sant Jordi. Aquest dia es realitzaran diferents concursos i activitats a tots els nivells de l’Institut entre les 10.50 h i les 15 h. Es faran diferents tallers segons els cursos, una representació d’una obra de teatre interpretada per alumnes, una xocolatada, el lliurament de premis i una sortida per visitar les parades de llibres de Puigcerdà. Els lliuraments dels premis es correspondran amb els diferents concursos i activitats als quals poden presentar-se, voluntàriament, els alumnes durant les pròximes setmanes:

– Concurs en grup de rap en català i castellà (1r ESO)
– Concurs de dibuix de dracs (1r ESO)
– Concurs en parelles còmic “Un altre Sant Jordi és possible” (2n ESO)
– Concurs en parelles tira còmica en català (2n ESO)
– Concurs de poesia dibuixada (3r ESO)
– Concurs d’il·lustració “Un altre Sant Jordi és possible” (4t ESO)
– Concurs literari de narració i poesia (4t ESO; Batxillerat i Cicles)
– Premis de la Gimcana fotogràfica TEI (1r i 3r d’ESO)
– Premis de la Gimcana esportiva TEI (1r i 3r d’ESO)
– Premis al millor projecte ENERGIA (2n d’ESO)

Seria molt positiu que, si voleu, les famílies participeu i col.laboreu, per exemple:

– Aportant algun obsequi per als lliuraments dels premis.
– Com a membres dels tribunals dels concursos (aniria bé una mare o pare a cada tribunal. aquests seran en diferents hores abans de setmana santa que ja s’informarien)
– Presentant algun dels lliuraments de premis d’algun curs, lliurant un dels premis a cada curs, fent alguna lectura o actuació musical en algun d’aquests lliuraments de premis (el mateix dia de Sant Jordi en horari lectiu)
– Col·laborant amb algun taller relacionat amb arts plàstiques, lectura, intercanvi de llibres, escriptura, etc.
– Si hi esteu interessats, poseu-vos en contacte amb el centre al telèfon 972884642 i demaneu per algun membre de l’equip directiu, o bé envieu un correu electrònic a l’adreça capestudispb@gmail.com amb assumpte Col·laboració Sant Jordi.

Us agraïm la vostra col·laboració i aprofitem per saludar-vos ben cordialment,

INS Pere Borrell