Calendari Pla d’obertura – INS PERE BORRELL

Calendari, possibilitat d’assistència presencial voluntària amb cita o comunicació prèvia.

CALENDARI JUNY – ATENCIÓ PRESENCIAL VOLUNTÀRIA
1 2 3 4 5
2n BATX : BUTLLETINS ORD, ACCIÓ TUT, SUPORT EDU 4t ESO: ACCIÓ TUT, SUPORT EDU 3r ESO: ACCIÓ TUT 1r ESO: ACCIÓ TUT 2n ESO: ACCIÓ TUT
8 9 10 11 12
CFGM: ACCIÓ TUT, SUPORT EDU 1r BATX / SIEI / ACO: ACCIÓ TUT 2n BATX: ACCIÓ TUT, SUPORT EDU 4t ESO: ACCIÓ TUT, SUPORT EDU CFGM: BUTLLETINS ORD, ACCIÓ TUT, SUPORT EDU
15 16 17 18 19
BUTLLETINS ORD 1r – 2n ESO BUTLLETINS ORD 3r – 4t ESO EXTRAORDINÀRIES 2n BTX EXTRAORDINÀRIES 2n BATX – ESO EXTRAORDINÀRIES 2n BATX – ESO
22 23 24 25 26
BUTLLETINS 1r BAT ORD i CFGM EXTR BUTLLETINS 2n BAT i ESO EXTR Retorn claus + Recollida fiances i material taquilles

2r BAT + ESO BUTLLETINS EXTR

Retorn claus + Recollida fiances i material taquilles

Seguir el protocol de contacte i cita prèvia establert. L’assistència és de caràcter voluntari.

• Acció educativa presencial cursos final etapa.
  • Atenció personalitzada del tutor o tutora amb l’alumnat en qualsevol curs i nivell.
  • Els butlletins seran enviats al correu de l’alumnat en format PDF i s’informarà a les famílies de l’enviament. Els dies marcats al calendari com a dies d’entrega de butlletins, els tutors legals o alumnes poden demanar cita prèvia seguint les instruccions de reobertura, amb el tutor/a per rebre els butlletins en paper i el retorn de tancament de curs i consell orientador sobre l’avaluació de l’alumne/a.
  • Les proves extraordinàries seran telemàtiques en el format proposat per cada docent, però si algun alumne requereix de forma excepcional, d’urgència i justificat; un espai presencial per fer alguna tasca de les proposades telemàtiques, podrà sol·licitar amb antelació, via la cita prèvia l’opció presencial. En grups mai superiors a 8-12 alumnes, on un professor de l’equip docent els faria d’acompanyants sense suport educatiu ni acció tutorial.
  • Retorn claus + Recollida fiances i material taquilles Es demanarà cita prèvia a consergeria/administració per a poder fer la recollida i retorn de materials de l’alumnat al centre.