Auxilar de conversa en llengua francesa

El nostre Centre ha estat seleccionat per acollir un Auxiliar de Conversa en Llengua Francesa de l’1 d’octubre de 2019 al 31 de maig de 2020.
El fet de participar en diversos projectes en aquesta llengua ha fet possible que el Departament d´Ensenyament ens hagi adjudicat un auxiliatr de conversa.
L´INS PERE BORRELL ofereix al seu alumnat la possibilitat de cursar el Batxibac, un programa que permet l´obtenció de la doble titulació francesa i espanyola.
També participa en el programa d´intercanvi Catalunya-Quebec des de fa 4 anys, en el programa Erasmus + i enguany en un programa d´intercanvi amb l´ Académie de Lyon.
Ens congratulem de l´ assignació d´aquesta auxiliar que donarà suport al projecte lingüístic de l’Institut, fent tasques d’assistència i de suport a les activitats d’ensenyament-aprenentatge del francès augmentant el contacte dels nostres alumnes amb aquesta llengua, sobretot a nivell d´expressió oral.