7 DEMATES

El 7demates és un programa extraescolar de promoció de les matemàtiques dut a terme per professorat de secundària i universitat que ofereix eines i estímuls a alumnes de 2n i 3r d’ESO de la Catalunya Central i els Pirineus.

Entre el professorat de secundària es troben tres professors de matemàtiques del nostre centre, la Clara Rabert, la Maria Enseñat i el Xavi Mompó. A la Universitat Politècnica de Catalunya a Manresa durant set dissabtes repartits en tot el curs, es pretén que els alumnes gaudeixin resolent reptes de matemàtiques.

Per tal d’aconseguir aquest objectiu, el nombre de places és limitat. Dissabte passat es va portar a terme la prova d’accés en què van participar dos alumnes del nostre centre, el Sebastian Espada, de 2n d’ESO i l’Àlex Marín de 3r d’ESO. Els desitgem molta sort i que gaudeixin del projecte si finalment són admesos.