Concurs literari Sant Jordi 2018

CONVOCATÒRIA

La convocatòria va adreçada a tots els alumnes de 4t d’ESO, 1r i 2n de BTX.

CATEGORIES

Primera Categoria: Alumnes de 4t d’ESO

Segona Categoria: Alumnes de BTX

PROCEDIMENT

Els alumnes elaboraran el text durant una hora, a la Sala d’Actes del centre, el dimarts dia 20/3 en l’horari prèviament establert :

– A les 11:50h els alumnes de BTX

– A les 14:05h els alumnes de 4t ESO

BASES

1. Els treballs presentats hauran de ser originals i inèdits, escrits en prosa, en una de les quatre llengües acadèmiques del centre: català, castellà, anglès i francès.

2. Els alumnes elaboraran un text a partir de 5 paraules proposades per professorat dels departaments de llengües del centre.

3. Els textos han de tenir una extensió d’entre 150 i 200 paraules.

4. Els textos han de ser escrits en bolígraf blau o negre.

5. Tots els textos hauran de tenir un títol.

6. Els textos hauran d’anar acompanyats d’un sobre tancat que contingui en mig foli les dades següents:

– Títol de l’obra

– Nom i Cognoms de l’alumne

– Edat i data de naixement

– Curs i Grup

A l’exterior del sobre només s’hi farà constar el títol de l’obra i la categoria. El sobre es graparà al treball.

7. S’atorgarà un únic PREMI ESPECIAL per al millor text sobre un tema concret, proposat pel professorat.Hi podran optar els alumnes de les dues categories.

8. Un mateix treball no podrà rebre dos premis a la vegada.

9. Els premis podran ser declarats deserts.

10. Els treballs presentats no seran retornats.

11. Tots aquells treballs que no compleixin aquestes bases seran automàticament desqualificats.

JURAT

El jurat estarà format per membres de la comunitat educativa. El seu veredicte serà inapel·lable. Els membres del jurat, els fills i filles del qual participin al certamen literari, no podrà formar part del jurat d’aquella categoria.

PREMIS

Hi haurà 1r, 2n i 3r PREMI per a cada categoria.

Hi haurà el PREMI ESPECIAL per al millor treball sobre un tema específic.

Hi haurà el PREMI DE LLENGÜES ESTRANGERES per al millor treball per a les dues categories, escrit en anglès o en francès.

Els premis seran :

• 1r Premi, Premi Especial i Premi de llengües estrangeres: Un “ ebook”, i un xec regal per a material escolar o llibres.
  • 2n Premi: Xec regal per a un sopar/dinar de dues persones en un restaurant de la Cerdanya, i un xec regal per a material escolar o llibres.
  • 3r Premi: Xec regal per a dues entrades al cinema Avinguda de Puigcerdà, i un xec regal per a material escolar o llibres.

LLIURAMENT DE PREMIS

El lliurament de premis l’efectuaran membres del jurat al llarg de les dues últimes hores del matí el mateix dia 23 d’abril. A la Sala d’Actes del centre per als alumnes de 4t d’ESO i al Museu Cerdà per als alumnes de BTX.