ACLARIMENTS VAGUES D’ESTUDIANTS

Des de l’INSTITUT volem aclarir que quan hi ha vaga d’estudiants el centre i els professors segueixen fent classe amb normalitat. Si hi ha alumnes de 3r d’ESO, 4t d’ESO, Batx, CF, PIP i UEC que fan vaga, són els mateixos alumnes i les famílies que es responsabilintzen d’exercir aquest dret a vaga. Si alguna família vol informació s’ha de dirigir als qui convoquen les vagues i justificar si cal la falta d’assistència al centre, tinguen en compte que per a ser justificació oficial s’han d’inscriure a la petició de vaga seguint el protocol del nostre centre. … Llegeix més»

CONVOCATÒRIA DE VAGA D’ESTUDIANTS dijous 28

Davant la vaga convocada pels sindicats d’estudiants per al dia 28 de setembre del 2017 , la direcció del centre vol fer les consideracions següents:

S’han adherit a la vaga alguns alumnes de 3r, 4t d’ESO,BTX i CFGM.

1. L’alumnat del centre ha presentat la sol·licitud per exercir el dret de vaga per la qual cosa, segons la normativa vigent, l’alumnat a partir de 3r d’ESO podrà exercir aquest dret. Per aquest motiu, els alumnes d’aquests cursos que no vinguin a classe hauran de justificar la falta d’assistència per tal que els pares estiguin assabentats de la no assistència dels seus fills al centre.

2. Els alumnes de 1r i 2n d’ESO no tenen dret de vaga.

3. L’alumnat que no exerceixi el dret de vaga serà atès amb normalitat segons l’horari habitual de classes.… Llegeix més»