Intercanvi lingüístic cultural CATALUNYA-QUEBEC

L’ Institut Pere Borrell participa per tercera vegada  consecutiva al Programa d’Intercanvi lingüístic Catalunya-Quebec.

Aquest programa consisteix en l’ intercanvi d’alumnes quebequesos per estudiar durant tres mesos a Catalunya i poder desenvolupar les seves competències en espanyol i la seva iniciació al català  i d’alumnes catalans al Quebec durant tres mesos més per desenvolupar les seves competències en francès.

Aquest curs 2018-2019 comptem amb  la presència de dues alumnes quebequeses al nostre centre. El dia 9 de setembre van arribar a Catalunya l’Alice Paquette i la Raphaëlle Francoeur. Estaran entre nosaltres fins l´1 de desembre. Faran una estada  de tres mesos a l´institut Pere Borrell i viuran amb les famílies de les nostre alumnes seleccionades, L’Anna Barredo i la Núria Gonzàlez. L’Anna i la Núria començaran la seva experiència al Quebec el dia 12 de gener  i la continuaran fins al 7 d’abril.

L´Alice i la Raphaëlle  s’estan adaptant poc a poc al nostre sistema educatiu  i assisteixen cada dia a classe com la resta dels seus companys.

Bon séjour chez nous!!!!