Sortida al museu del cinema

Dijous passat els alumnes de 1r de Batxillerat humanístic i social, juntament amb els alumnes que cursen l’optativa de Comunicació Audiovisual, vam fer una sortida al Museu del Cinema de Girona.

Allà vam poder veure tots els artefactes que formen part del “precinema” i els vam poder manipular per veure com funcionaven en primera persona.

Vam fer la prova de com hauria estat fer-nos una foto cent anys enrere: havíem d’estar completament quiets durant gairebé dos minuts… cosa que no vam acabar d’aconseguir del tot.

Al Museu del Cinema, els alumnes de batxillerat van poder revelar fotografies seguint el mètode tradicional de la fotografia analògica.

Mica en mica, ens van aparèixer les imatges banyades en líquid revelador. Després van passar pel bany d’atur i finalment pel fixador. I fet! Ja teníem les fotografies acabades!

I vam acabar la sortida a CaixaForum, visitant l’exposició “Cartells de la vida moderna”. Un salt cap a la publicitat del segle passat amb autèntiques obres d’art.