Sortida a Empúries

El passat 6 de febrer, els alumnes de llatí de 2n BAT vam visitar la ciutat d’Empúries a l’Alt Empordà. Tot i que és un lloc habitual per fer-hi excursions per conèixer el passat grec de la nostra civilització i la nostra terra, aquesta visita estava pensada en clau de Selectivitat, ja que Emporion entra com a possibilitat de pregunta entre les cinc grans ciutats romanes. De fet, ens interessava més la ciutat romana que no pas la grega, tot i que per context històric cal tenir-ho present. Vam poder fer aquesta sortida conjuntament amb l’alumnat de grec i llatí de l’institut Brugulat. La qual cosa ens va anar molt bé per conèixer-nos un mica. El guia, Eusebi, va ser excel·lent i ens va donar moltes pistes per fer un bon examen si és es el cas. Conèixer les nostres arrels ens fa més conscients de la importància el nostre passat.