PRojecta’t

Durant la setmana del 20 al 24 de març l’alumnat de 4t d’ESO ha realitzat el “PRojecta’T”,un projecte d’orientació que té com a objectiu principal ajudar-los a escollir els seus estudis postobligatoris. S’han organitzat xerrades ( què és un Batxillerat, sobre els Cicles Formatius, experiències d’alumnes de 2nBat.), sortides ( Fira dels Ficles Formatius del Pla de l’Estany, Clínica Salus Infirmorum), trobades amb exalumnes, han conegut eines per la recerca de feina, han descobert professions, els han explicat com els joves es poden moure per Europa i han conegut experiències vitals. Gràcies a en Lluís Ramió, a en Sergi Valverde, a la Maria de Palol, a l’Enric Corominas, a en Martí Canadell i a en Hady Macalou. Segur que les seves paraules les tindran presents molt de temps.

Gràcies a la Roser Guiu, a la Meritxell Vila, a l’Ester Estalella i a en Joaquim Millán per donar-los eines pel futur.
I gràcies a tots els 50 exalumnes que han dedicat una estona del seu temps a compartir les seves experiències acadèmiques amb l’alumnat de 4t d’ESO; a en Marçal Gratacós que els ha parlat des d’Austràlia i a la Farah Fauth que ho ha fet des de Harvard. Ens feu sentir molt orgullosos de qui sou i de com sou!

Una bona manera de reflexionar i afavorir la presa de decisions.