La castanyada

El passat dimarts 31 d’octubre, els alumnes de 1r i 2n van participar en diverses activitats coordinades pels alumnes de 3r de Projectes artístics i de 4t per celebrar la castanyada i el Halloween.

Hi havia moltes estacions diferents: estació de jocs de taula, cementiri, bàsquet i ping-pong. També van jugar a futbol, pitxet i pales, al camp de futbol del Banyoles. Aquests jocs eren rotatius i cada mitja hora canviaven d’activitat.

S’ho han passat molt bé!

També, per celebrar Halloween, els alumnes de 3r de Projectes artístics, van preparar un túnel del terror: van decorar una zona de l’entrada de l’institut i es fan disfressar per recrear una història de terror per als alumnes de 1r d’ESO.

A l’hora del pati, els alumnes de 4t van vendre coques i castanyes, cuites pels alumnes de l’IFE, per recollir diners pel viatge de final de curs a Itàlia.

Moltes gràcies a tots els que hi vau col·laborar!