IFE

El novembre i desembre van estar plens de col·laboracions per l’alumnat de l’IFE! En totes l’alumnat ha estat implicat i han après noves tasques que els fan acostar un xic més al futur món laboral.

L’alumnat de 1r i 2n va aprendre a netejar les boies del camp de regates, treure les malmeses i preparar les noves que les substitueixen. Una tasca única a Catalunya i que ens ha aportat molts nous coneixements. Moltes gràcies a @ajbanyoles i especialment a en Miquel que ens va ensenyar tot el procés.

Durant tota una setmana, l’alumnat de 2n va estar col·laborant en el muntatge i desmuntatge Fira de Sant Martirià. Es van sentir molt a gust tant amb la brigada de @ajbanyoles com amb els i les professionals de l’organització de @firadesantmartiria. Gràcies per confiar en nosaltres!

Tot l’alumnat de l’IFE van ser voluntaris del @granrecapte. Va ser una jornada molt bonica on vam practicar la comunicació i vam poder experimentar el poder de la solidaritat! Felicitats per la gran tasca!

L’alumnat de 2n, en el marc del mòdul d’assistència en l’organització d’espais, va participar en la 6.600 Marxa de Banyoles, i en el XXI Cros de Banyoles. Van aprendre taques d’assistència als usuaris i van col·laborar molt bé amb la resta de voluntaris, donant una molt bona atenció a tothom. Moltes gràcies a @ceplaestany i @esportsbanyoles .

L’alumnat de 1r ha començat a aplicar els seus coneixements d’eines fent petites reparacions en dos dels casals de barri de la ciutat. Una bona manera de practicar i conèixer els barris i la funció comunitària d’aquests equipaments! @ajbanyoles