Xerrada habilitats comunicatives – 2n condicionament físic

El passat divendres 26 d’abril, l’alumnat de 2n curs del cicle formatiu de Condicionament Físic van rebre la visita d’en Marc Musarro, director de Batec: Centre d’Entrenament Personal. La xerrada es va centrar en la importància de les habilitats comunicatives i de motivació en els entrenaments personals i grupals. En el darrer tram de la sessió, els alumnes van poder preguntar tots els dubtes referents a la gestió d’un centre d’entrenament: metodologies d’entrenament, material, gestió de recursos humans, tècniques grupals, etc.. Va ser una experiència enriquidora per ambdues parts i vam acomiadar-nos amb la satisfacció d’haver complementat la formació d’aquest grup d’alumnes que d’aquí a una setmana acabaran el cicle formatiu.