Vota per triar l’agenda 2020-2021: Dissenys finalistes

Després d’una laboriosa tasca de selecció, a causa de la gran quantitat i qualitat de propostes rebudes, s’han seleccionat els tres finalistes de la present edició del concurs de disseny de l’agenda per al proper curs escolar, gràcies a la col·laboració de l’AMPA.

Els dissenys finalistes són:

1. Aquarel·la, autora Marta Banal Bofill 4t ESO

2. Gotes, autora Núria Germà Mundet  4t ESO

3. Tothom suma, autora Ona Roura Mateu, 3r ESO

Els tres dissenys seleccionats han obtingut un premi atorgat pel l’AMIPA de l’Institut que consisteix en un val de 40,00 € per bescanviar per material escolar i llibres en una llibreria de Banyoles.

Moltes felicitats,  tan aviat com sigui possible els hi farem arribar el seu merescut premi!

Ara, però us toca a vosaltres votar per el disseny que preferiu a  l’agenda del curs 2020-21.

Podeu votar al següent enllaç:

Cal recordar que el formulari només permet emetre un sol vot, que per votar  caldrà que feu servir el vostre correu @iesperealsius.cat  i que el formulari es tancarà el divendres 1 de maig a les 24.00h

Penseu bé quin trieu perquè us acompanyarà tot un curs !!!

El disseny premiat es farà públic a la web.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *