Travessa a l’Alt Empordà 2n CFGM

Els alumnes de 2n de CFGM, en el mòdul de síntesi, vam anar de travessa durant tres dies per l’Alt Empordà.

Aquests dies eren el 6, 7 i 8 de novembre i vam caminar de Portbou a Roses. Durant l’estada als càmpings vam muntar les tendes per poder dormir-hi, realitzar jocs de tarda i nocturns i cuinar amb l’ajuda de fogonets portables.

Diferents alumnes vam guiar el grup classe, doncs és una de les nostres possibles sortides laborals.

Cal recalcar que els alumnes no vam portar el mòbil durant els tres dies perquè volíem una travessa sense tecnologies.

La valoració del grup un cop duta a terme la travessa és molt positiva, perquè tot va sortir molt millor del que ens pensàvem, i el fet de no portar el mòbil va fer una travessa molt més unida.