Sortida al FAR – 1r CFGM

La setmana passada, els dies 26 i 27 d’octubre,  els alumnes de 1r de GUIAMN varen fer la primera acampada del mòdul de Guia de muntanya baixa i mitjana. Durant aquests dos dies vam caminar 20 Qm. cada dia i vam poder gaudir de espectaculars paisatges de les comarques de la Garrotxa i Osona. La caminada va començar a Les Planes d’Hostoles i passant per les gorgues del riu Brugent vam arribar a St. Feliu de Pallerols. A partir d’aquí ens vam començar a enfilar cap al Santuari de la Salut. Un cop allà vam muntar les tendes i a la tarda vam gaudir del paratge màgic de les Roques Encantades. El segon dia, després d’esmorzar i desmuntar les tendes ens vam encaminar cap a Rupit passant pel Santuari del Far, i vam continuar resseguint les cingleres del Far i Rupit, amb una aturada al Salt del Sallent, on vam poder comprovar que la sequera també afecta a la riera de Rupit.

Durant aquests dos dies els alumnes de GUIAMN han pogut experimentar una caminada llarga amb la motxilla carregada amb les tendes i el menjar i què comporta passar una nit dormint en tenda de campanya.