Setmana de la salut mental i La Marató

Amb les activitats de la setmana passada vam intentar donar visibilitat a les malalties mentals i com n’és d’important tenir cura de la nostra salut, també la mental.

Un grup d’alumnes va preparar una instal·lació a l’entrada del centre que ens convida a la reflexió i a trencar el mur de la salut mental per tal de donar-li visibilitat i fomentar el benestar emocional dels nostres alumnes.

El punt i final d’aquestes activitats el van posar els alumnes de Cicles Formatius que ens convidaven, dissabte passat, a activar-nos, a través de l’aeròbic i la marxa nòrdica. Tots els diners que es van recollir durant aquesta jornada es van donar íntegrament a la Marató de TV3.

Donem gràcies a l’AFA del centre per col·laborar-hi activament, oferint un esmorzar saludable a tots els participants.

Va ser una jornada solidària que no oblidarem. Gràcies a totes les persones que hi van col·laborar per fer-ho possible.