Setmana de la ciència 2018: Sortida a la Platja d’Espolla

Amb motiu de la Setmana de la Ciència, el passat 9 de novembre els alumnes de 4t d’ESO de biologia van anar a visitar la Platja d’Espolla i el museu de Can Jan de la Farrès.

Al museu els alumnes van fer un seguit d’activitats per tal d’aprendre sobre l’entorn lacustre de Banyoles i la seva gran peculiaritat, els triops.

Després de la visita del museu, els alumnes van assistir a una xerrada sobre els triops duta a terme pel Dr. Dani Boix, professor de la UdG i un gran coneixedor d’aquests petits crustacis considerats uns fòssils vivents.

A continuació els alumnes van visitar la Platja d’Espolla i van seguir el recorregut, ara marcat, per tal de poder veure tots els bullidors que fan possible l’emplenament d’aigua d’aquest llac intermitent.