Proves extraordinàries d’ESO. Dimarts 25 i dimecres 26 de juny

Cal recordar que tots aquells alumnes que no hagin assolit alguna matèria cal que es presentin obligatòriament  a les proves extraordinàries de suficiència els dies 25 i 26 de juny en l’horari que s’indica a continuació:

A diferència del curs passat, enguany no hi haurà proves extraordinàries al mes de setembre, per tant, tal com indica la Llei d’Educació vigent, un cop realitzada l’avaluació extraordinària del mes de juny l’alumnat de 1r, 2n i 3r d’ESO promocionarà al curs següent si té un màxim de dues matèries no assolides, sempre que no siguin simultàniament llengua catalana, llengua castellana i matemàtiques, mentre que l’alumnat de 4t d’ESO obtindrà el graduat si assoleix totes les matèries del curs.

El butlletí de qualificacions de l’avaluació extraordinària on s’informarà i l’alumne/a promociona de curs es lliurarà el divendres 28 de juny de les 9.00 a les 9.30h. Cal recordar que només és lliurarà a aquells alumnes que s’han hagut de presentar a les proves extraordinàries els dies 25 i 26 de juny.

Per als alumnes que passin al curs següent  amb alguna matèria no assolida, a la web del centre trobareu l’enllaç per accedir a les activitats recomanades per fer durant d’estiu i poder preparar les proves de recuperació previstes pel mes d’octubre.

Pel que fa als llibres de text pel curs 2019/20, trobareu tota la informació a la pàgina web del centre ( www.iesperealsius.cat) a secció llibres de text curs 2019/20.