Projecte interIES CFGS

Aquest dimarts 7 de novembre, l’alumnat del cicle “Tècnic d’Ensenyament i Animació Socioesportiva” van col·laborar amb el Consell Esportiu de Banyoles en una macro jornada amb tots els estudiants de 1r d’ESO de la comarca.
Alumnes del Josep Brugulat, Pla de l’Estany, Casa Nostra i Pere Alsius van gaudir de les activitats al llarg de tot el matí en un marc immillorable: el Parc de la Draga.
L’alumnat del cicle formatiu va encarregar-se de dinamitzar les activitats d’aquesta Jornada i donar un cop de mà al Consell Esportiu, que es va encarregar d’organitzar-la.
Esport, jocs, i sobretot, molt de ritme, van ser els protagonistes d’aquest matí tan especial per l’alumnat de 1r d’ESO i per l’aprenentatge que hauran adquirit els alumnes del cicle formatiu.