Projecte d’intercanvi dels alumnes de 2n de TSEAS

Els alumnes de 2n de TSEAS de l’Institut Pere Alsius han pogut viure l’experiència de gaudir de 3 dies d’intercanvi amb els alumnes de 2n de TSEAS de  l’Institut Agustí Serra de Sabadell a la casa de colònies Mas Els Arcs de Santa Pau. Durant aquests 3 dies s’han proposat activitats conjuntes, organitzades i dutes a terme pels mateixos alumnes dels dos instituts, relacionades amb els mòduls que estan cursant, per posar en pràctica tot el que han après. Han sigut uns dies d’intercanvi d’experiències, vivències i opinions entre tots els alumnes i on han pogut gaudir d’un entorn natural espectacular.

Aquesta experiència ha suposat una gran font d’energia per seguir endavant, per acabar el curs i ens ha aportat un aprenentatge col·lectiu molt important.