Projecte del CFGS de Condicionament amb la Fundació Autisme Mas Casadevall

Aquesta setmana els alumnes de 2n de Condicionament Físic han dinamitzat la darrera sessió amb els nois i noies de Mas Casadevall.

Després de rebre una formació general sobre el trastorn de l’espectre autista a càrrec de la psicòloga i fisioterapeuta de la Fundació, el nostre alumnat va dissenyar i dinamitzar un programa d’activitat física específic per millorar la salut dels usuaris d’aquest centre.

Durant les 7 sessions que han dinamitzat, han integrat continguts com ara la força i la flexibilitat a través d’activitats lúdiques adaptades a cada usuari.

La relació entre tot@s ell@s cada dia ha estat més propera, i segur que tothom n’ha sortit beneficiat/da.

Amb el desig de poder tornar a repetir aquesta col·laboració, ens hem acomiadat aquest matí amb una sessió més distesa i amb una fotografia que ens emportarem com un record amb forma de regal.